Vrácení | Výměna | Reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1.

Do balíčku prosím přiložte FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O VRÁCENÍ, který jste obdrželi v zásilce nebo je připraven ke stažení zde:

pdf

2.

Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Dovolujeme si vás upozornit, že originální krabice od bot, neslouží jako poštovní obal. V případě úmyslného poškození originální krabice (popsání, polepení, aj.) vám bude odečtena částka 39 Kč z dobropisu.

3.

Zásilku odešlete na adresu:

DoAndBe s.r.o. Třebízského 1481, Frýdek-Místek, 73801

 

Štítky ani lepící pásku prosím nelepte přímo na originální krabici. Krabici zabalte do obalu tak, aby nedošlo při přepravě k jeho porušení.

Na zabalenou zásilku nalepte adresu pro vrácení a odešlete na uvedenou adresu.

 

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy do 14 dní od data převzetí objednávky a to bez udání důvodu.
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené, neznečištěné, bez viditelných známek nošení a kompletní. Tj. včetně příslušenství, náhradních tkaniček, dárků apod.
  • Zákazník má kromě kupní ceny zboží právo na vrácení nákladů souvisejících s dopravou zboží, kterou prodávajícímu uhradil, nejvýše však, ale ve výši ceny nejlevnější nabízené dopravy prodávajícího. Pokud zákazník vrací část objednávky, poštovné se nevrací.
  • Částku za vrácené zboží odesíláme obvykle do 5 pracovních dní, nejpozději však do 14 dní. Peníze zašleme na číslo účtu, které uvedete v přiloženém formuláři.
  • Balík prosím neodesílejte zpět na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato.
  • Poštovné a balné je v režii zákazníka a zaleží pouze na Vás, jakého přepravce či službu zvolíte.

  Novinka!

Chceme vám vrácení/výměnu co nejvíce ulehčit, proto nabízíme všem svým zákazníkům 2 nové služby:  

1. Veřejný kód pro vrácení zboží na Zásilkovně

2. Jednoduché vrácení za dotovanou cenu
 94145662 4837269 Kč 4837235 Kč
Výhodná služba pro každého zákazníka, který zjistí, že mu objednané zboží nesedí. Službu za tuto cenu lze zakoupit pouze k objednávce, nelze dokoupit zvlášť dodatečně!

 

Pokud použijete náš kód pro vrácení na Zásilkovně, vyjadřujete tím souhlas s odečtením jeho hodnoty z dobropisu, který bude vystaven k vašemu vrácení/výměně. Na účet vám pak bude zaslána částka snížena o cenu této služby na našem eshopu.

 

+ na nákladech se podílíme

+ balíček předáte bez front a čekání na jedné z téměř 3 tisíc poboček po celé republice

+ nevypisujete štítek ani podací lístek, vše zajistí obsluha na podacím místě

+ pravděpodobně nejnižší cena za dopravu, kterou lze využít při odeslání balíčku zpět

+ balíček předáte bez front a čekání na jedné z téměř 3 tisíc poboček po celé republice

+ nevypisujete štítek ani podací lístek, vše zajistí obsluha na podacím místě

+ kód získáte v emailu automaticky při zpracování objednávky, není třeba o něj žádat

- službu za tuto cenu lze zakoupit pouze k objednávce, nelze zakoupit zvlášť dodatečně!

- kód lze za tuto cenu využít pouze 1x                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Pravidla Zásilkovny: Maximální hmotnost: 10 kg | Maximální rozměr jedné strany: 120 cm | Maximální součet rozměrů všech tří stran: 150 cm (např. 60×50×40 cm)

Za zakoupené doplňkové služby - Jednoduché vrácení zboží | Vrácení zboží do 30 dnů | Pojištění zásilky - se peníze při vrácení zboží nevrací.


 

VÝMĚNA

1.

Proveďte novou objednávku na zboží, o které máte zájem. Do poznámky však připište slovo VÝMĚNA. Tímto si  zboží zarezervujete, aby nebylo vyprodáno během procesu výměny. Po přijetí objednávky vám bude částka upravena dle původní ceny zboží, tzn, že se bude jednat o doplatek, přeplatek, či výměnu kus za kus, tedy bez doplatku.

2.

Do balíčku prosím přiložte FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O VRÁCENÍ, který jste obdrželi v zásilce nebo je připraven ke stažení zde: 

pdf

3.

Zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Dovolujeme si vás upozornit, že originální krabice od bot, neslouží jako poštovní obal. V případě úmyslného poškození originální krabice (popsání, polepení, aj.) vám bude odečtena částka 39 Kč z dobropisu.

4.

Zásilku nám odešlete na adresu

DoAndBe s.r.o. Třebízského 1481 Frýdek-Místek, 73801

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel, má právo na výměnu zboží do 14 dní od data převzetí objednávky.
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené, neznečištěné, bez viditelných známek nošení a kompletní. Tj. včetně příslušenství, náhradních tkaniček, dárků apod.
  • Poštovné je vždy v režii zákazníka. Jak při zaslání zpět k nám, tak při zaslání nového zboží směrem k zákazníkovi. Zaleží pouze na Vás, jakého přepravce či službu zvolíte.

 

REKLAMACE

1.

Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. 

2.

Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s  vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O REKLAMACI, který je ke stažení zde:

 pdf 

3.

Zásilku nám odešlete na níže uvedenou adresu. Poštovné a balné hradí zákazník. 

DoAndBe s.r.o. Třebízského 1481, Frýdek-Místek, 73801

  • Ze zákona má spotřebitel nárok na uplatnění reklamace 24 měsíců na vady zboží.
  • Obchodník má k vyřízení reklamace 30 dní, ale zpravidla je postup rychlejší.
  • Zboží bude předáno odborníkovi a na základě jeho vyjádření budete neprodleně informováni.
  • Reklamaci je možno řešit těmito způsoby:

  1. Výměnou za stejný kus, pokud je skladem.
  2. Sleva z kupní ceny reklamovaného zboží.
  3. Oprava.
  4. Vrácení peněz.
  • Zákazník má právo navrhnout způsob vyřízení reklamace, avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí a zda k přání zákazníka přihlédne.
  • V případě vrácení peněz bude částka vrácena na účet, který uvedete v reklamačním formuláři a to nejpozději do 14 dní.
  • Upozornění: Zboží musí být řádně vyčištěno (u obuvi i podešev),vysušeno, zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné. Zaslání špinavého či nevysušeného zboží si prodejce vyhrazuje právo reklamaci z hygienických důvodů zamítnout.

Co je to záruční lhůta?

Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. Záruka se nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem (mechanické poškození, chybné praní, používání nesprávných čistidel apod.). Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání (jako jsou zipy, tkaničky, stahovací gumy, suché zipy, spony, apod.).

Co očekávat od módní obuvi.

Módní obuví se rozumí obuv navržená a vyrobená pro nošení v nenáročných podmínkách, u níž je prvořadá módnost. Její vymezení se ještě doplňuje tím, že je určena pouze pro krátkodobé nošení, např. po místních komunikacích, v dopravních prostředcích nebo v místnostech.

Reklamujte včas.

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Upozornění! Reklamace se nevztahuje na: 

  • přirozené opotřebení obuvi
  • výměnné části bot - podpatky, tkaničky
  • mechanické poškození bot -  odřeniny, natržení, praní obuvi v pračce, utrhnuté mašle, knoflíky, spony, apod.
  • ochozená nebo odřená podrážka obuvi
  • vady vzniklé neošetřením obuvi impregnačním sprejem 
  • vady vzniklé působením vnějších vlivů - promoknutí
  • zápach obuvi
  • nesprávným skladováním 

Nevyzvednutý balík/ Nepřijatý balík

V případě, že si omylem nebo úmyslně nepřevezmete balík a k nám tato zásilka dorazí jako nevyzvednutá či nepřijatá, budeme vás ihned informovat emailem. Pro znovu zaslání je zapotřebí uhradit platbou převodem celou částku i s dalším poštovným.

Pokud byste již o balík neměl/a zájem, přesto se nám ozvěte. Jak je uvedeno v obchodních podmínkách, které při nákupu odsouhlasíte, po nevyzvednutí balíku jste vedena v interní evidenci a v případě neuhrazení poplatků souvisejících s nevyzvednutým/nepřijatým balíkem vám již nebude zasláno další zboží na dobírku. Z této evidence vás vymažeme až po uhrazení veškerých pohledávek.