Vrácení | Výměna | Reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

do 14 dní

VÝMĚNA

do 14 dní

PRODLOUŽENÁ VÝMĚNA

do 40 dní

REKLAMACE

do 24 měsíců

IKONA_vracenni-SB
připravujeme

IKONA_prodlouzena-vymenaSB

IKONA_reklamace-SB


 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

do 14 dní od data převzetí objednávky

1.

Do balíčku prosím přiložte FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O VRÁCENÍ, který je připraven ke stažení zde:

I bez faktury lze zboží vrátit.

pdf

2.

Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Dovolujeme si vás upozornit, že originální krabice od bot, neslouží jako poštovní obal. V případě úmyslného poškození originální krabice (popsání, polepení, aj.) vám bude odečtena částka 35 Kč z dobropisu.

3.

Zásilku odešlete na adresu:

DoAndBe s.r.o. Třebízského 1481, Frýdek-Místek, 73801

 

Štítky ani lepící pásku prosím nelepte přímo na originální krabici. Krabici zabalte do obalu tak, aby nedošlo při přepravě k jeho porušení.

Na zabalenou zásilku nalepte adresu pro vrácení a odešlete na uvedenou adresu.

 

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od data převzetí zásilky a to bez udání důvodu.
  • Lhůta k odstoupení se považuje za zachovalou, pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od smlouvy odstupujete.
  • Pro vrácení plné ceny musí být zboží nepoškozené, neznečištěné, bez viditelných známek nošení a kompletní. Tj. včetně příslušenství, náhr. tkaniček, dárků apod.
  • Zákazník má kromě kupní ceny zboží právo na vrácení nákladů souvisejících s dopravou zboží, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme v době koupě nabízeli. Máte nárok také na vrácení ceny za formu úhrady, avšak opět pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu úhrady, který jsme v rámci platby za zboží nabízeli.
  • Částku za vrácené zboží odesíláme obvykle do 5 pracovních dní, nejpozději však do 14 dní. Při platbě online peníze zasíláme zpět na platební kartu v ostaních případech na číslo účtu, které uvedete v přiloženém formuláři. Pokud si budete přát vrátit peníze na adresu (složenkou), účtujeme si poplatek za náklady této služby dle aktuálního ceníku České Pošty.
  • Balík prosím neodesílejte zpět na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato.
  • Poštovné a balné je v režii zákazníka a zaleží pouze na vás, jakého přepravce či službu zvolíte.

 

  Novinka!

Chceme vám vrácení/výměnu co nejvíce ulehčit, proto nabízíme všem svým zákazníkům 2 nové služby:  

1. Veřejný kód pro vrácení zboží na Zásilkovně

2. Jednoduché vrácení za dotovanou cenu
  94145662  4837269 Kč 4837239 Kč
Výhodná služba pro každého zákazníka, který zjistí, že mu objednané zboží nesedí. Službu za tuto cenu lze zakoupit pouze k objednávce,  nelze dokoupit zvlášť dodatečně!

 

Pokud použijete náš kód pro vrácení na Zásilkovně, vyjadřujete tím souhlas s odečtením jeho Ceny z dobropisu, který bude vystaven k vašemu vrácení/výměně. Na účet vám pak bude zaslána částka snížena o cenu této služby na našem eshopu.

 

+ na nákladech se podílíme

+ balíček předáte bez front a čekání na jedné z téměř 3 tisíc poboček po celé republice

+ nevypisujete štítek ani podací lístek, vše zajistí obsluha na podacím místě

+ pravděpodobně nejnižší cena za dopravu, kterou lze využít při odeslání balíčku zpět

+ balíček předáte bez front a čekání na jedné z téměř 3 tisíc poboček po celé republice

+ nevypisujete štítek ani podací lístek, vše zajistí obsluha na podacím místě

+ 8 místný kód získáte v emailu automaticky při zpracování objednávky, není třeba o něj žádat

- službu za tuto cenu lze zakoupit pouze k objednávce, nelze zakoupit zvlášť dodatečně!

- kód lze za tuto cenu využít pouze 1x v každé objednávce

Pravidla Zásilkovny: Maximální hmotnost: 10 kg | Maximální rozměr jedné strany: 120 cm | Maximální součet rozměrů všech tří stran: 150 cm (např. 60×50×40 cm)

Za zakoupené doplňkové služby - Jednoduché vrácení zboží | Vrácení zboží do 30 dnů | Pojištění zásilky - se peníze při vrácení zboží nevrací.


v

VÝMĚNA 

do 14 dní od data převzetí objednávky 

1.

Proveďte novou objednávku na zboží, o které máte zájem. Do poznámky však připište slovo VÝMĚNA.

Tímto si  zboží zarezervujete, aby nebylo vyprodáno během procesu výměny. Po přijetí objednávky vám bude částka upravena dle původní ceny zboží, tzn, že se bude jednat o doplatek, přeplatek, či výměnu kus za kus, tedy bez doplatku.

2.

Do balíčku prosím přiložte FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O VRÁCENÍ, který je připraven ke stažení zde:

pdf

3.

Zboží k výměně pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Dovolujeme si vás upozornit, že originální krabice od bot, neslouží jako poštovní obal. V případě úmyslného poškození originální krabice (popsání, polepení, aj.) vám bude odečtena částka 35 Kč z dobropisu.

4.

Zásilku odešlete na adresu:

DoAndBe s.r.o. Třebízského 1481, Frýdek-Místek, 73801

 

Štítky ani lepící pásku prosím nelepte přímo na originální krabici. Krabici zabalte do obalu tak, aby nedošlo při přepravě k jeho porušení.

Na zabalenou zásilku nalepte adresu pro vrácení a odešlete na uvedenou adresu.

 

 

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel, má u nás právo na výměnu zboží do 14 dní od data převzetí objednávky.
  • Vrácené zboží k výměně musí být nepoškozené, neznečištěné, bez viditelných známek nošení a kompletní. Tj. včetně příslušenství, náhr. tkaniček, dárků apod.
  • Zákazník má kromě kupní ceny zboží právo na vrácení nákladů souvisejících s dopravou zboží, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme v době koupě nabízeli. Máte nárok také na vrácení ceny za formu úhrady, avšak opět pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu úhrady, který jsme v rámci platby za zboží nabízeli.
  • Balík prosím neodesílejte zpět na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato.
  • Běžná možnost vrácení zboží do 14 dní od převzetí zásilky s navrácením peněz na účet či složenkou se tímto neodepírá.
  • Poštovné a balné je v režii zákazníka. Jak při zaslání zpět k nám, tak při zaslání nového zboží směrem k zákazníkovi a zaleží pouze na vás, jakého přepravce či službu zvolíte. Pro co nejnižší náklady můžete využít náš kód ze Zásilkovny viz výše ⬆️. 

 

PRODLOUŽENÁ VÝMĚNA

do 40 dní

Služba zakoupena v objednávce. Nelze zakoupit dodatečně!

JAK SI ZAJISTÍM MOŽNOST VYMĚNIT NEVHODNÝ DÁREK/ZBOŽÍ?

Nakupte v eshopu Sboty.cz a v košíku zvolte doplňkovou službu ,,PRODLOUŽENÁ VÝMĚNA,, za symbolickou cenu.

 

DO KDY A KAM MOHU NEVHODNÝ DÁREK ZASLAT?

Nevhodný dárek můžete zaslat zpět do 40 dní od převzetí zboží. Produkt nesmí jevit známky užívání, tzn že musí být nenošené, čisté, bez ohybů a dalšího poškození. Zboží je potřeba vrátit v originální krabici, která bude zabalena do obalu proti poškození s vyplněným formulářem pro Prodlouženou výměnu který stáhnete zde. pdf Adresa pro vrácení je DoAndBe s.r.o. Třebízského 1481, Frýdek-Místek, 73801.

 

JAK ZÍSKÁM HODNOTU ZBOŽÍ ZPĚT?

Jakmile přijmeme vaši zásilku, zašleme vám na email slevový kód v hodnotě vráceného zboží a vy jej pak můžete využít na nákup v našem eshopu. Slevový kód je potřeba zadat v prvním kroku košíku do kolonky Vložit slevový kupón a kliknout na tlačítko PŘIDAT SLEVOVÝ KUPÓN. Cena v košíku se ihned sníží o hodnotu kupónu. Platnost kupónu je 30 dní od vystavení. Pokud využijete jiný slevový kód, pak ten z výměny připište do poznámky v objednávce, kolegyně vám slevu do objednávky přidají a odešlou potvrzovací email.

V případě vrácení zboží, na které již byl uplatněn slevový kupón, Vám bude vrácena hodnota zboží opět ve formě slevového kupónu.

Slevový kód nelze využít na formy dopravy, platby, dárkové poukazy a služby v košíku.

 

JSOU S VRÁCENÍM SPOJENY DALŠÍ NÁKLADY?

Tak jako u běžného vrácení/výměny zboží je poštovné a balné v režii zákazníka a zaleží pouze na vás, jakého přepravce či službu zvolíte. Pro co nejnižší náklady můžete využít náš kód ze Zásilkovny viz výše.


 

REKLAMACE

1.

Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. 

2.

Do balíčku je prosím přiložte FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O REKLAMACI, který je ke stažení zde:

 pdf 

3.

Zásilku nám odešlete na níže uvedenou adresu. 

DoAndBe s.r.o. Třebízského 1481, Frýdek-Místek, 73801

      • Ze zákona má spotřebitel nárok na uplatnění reklamace 24 měsíců na vady zboží.
      • Obchodník má k vyřízení reklamace 30 dní, ale zpravidla je postup rychlejší.
      • Zboží bude předáno odborníkovi a na základě jeho vyjádření budete neprodleně informováni.
      • Reklamaci je možno řešit těmito způsoby:

      1. Oprava.
      2. Sleva z kupní ceny reklamovaného zboží.
      3. Výměnou za stejný kus, pokud je skladem.
      4. Vrácení peněz.
      • Zákazník má právo navrhnout způsob vyřízení reklamace, avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí.
      • V případě uznání reklamace bude částka vrácena na účet, který uvedete v reklamačním formuláři, a to nejpozději do 14 dní od ukončení rekl. řízení.
      • Upozornění: Zboží musí být řádně vyčištěno (u obuvi i podešev), vysušeno, zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné. Zaslání špinavého či nevysušeného zboží si prodejce vyhrazuje právo reklamaci z hygienických důvodů zamítnout.

Odpovědnost za vady

Odpovědnost za vady, jež neseme v průběhu 2 let, nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. Odpovědnost za vady se nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem (mechanické poškození, chybné praní, používání nesprávných čistidel apod.). Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání (jako jsou zipy, tkaničky, stahovací gumy, suché zipy, spony, apod.).

Co očekávat od módní obuvi

Módní obuví se rozumí obuv navržená a vyrobená pro nošení v nenáročných podmínkách, u níž je prvořadá módnost. Její vymezení se ještě doplňuje tím, že je určena pouze pro krátkodobé nošení, např. po místních komunikacích, v dopravních prostředcích nebo v místnostech. Design je upřednostněn nad životností. Obuv je obvykle lepená, nikoli šitá. Lepená obuv není vhodná deště, ani hlubokého sněhu, módní obuv není vhodná na hory ani ke sportům.

Pečujte o obuv

Správná péče o obuv prodlouží její životnost. Více se dozvíte v článku zde.

Upozornění! Reklamace se nevztahuje na: 

      • přirozené opotřebení obuvi
      • výměnné části bot - podpatky, tkaničky
      • mechanické poškození bot -  odřeniny, natržení, praní obuvi v pračce, utrhnuté mašle, knoflíky, spony, apod.
      • ochozená nebo odřená podrážka obuvi
      • vady vzniklé neošetřením obuvi impregnačním sprejem 
      • vady vzniklé působením vnějších vlivů - promoknutí
      • zápach obuvi
      • nesprávným skladováním  

 


Nevyzvednutý balík/ Nepřijatý balík

V případě, že si omylem nebo úmyslně nepřevezmete balík a k nám tato zásilka dorazí jako nevyzvednutá či nepřijatá, budeme vás ihned informovat emailem. Pro znovu zaslání je zapotřebí uhradit platbou převodem celou částku i s dalším poštovným.

Pokud byste již o balík neměl/a zájem, přesto se nám ozvěte. Jak je uvedeno v obchodních podmínkách, které při nákupu odsouhlasíte, po nevyzvednutí balíku jste vedena v interní evidenci a v případě neuhrazení poplatků souvisejících s nevyzvednutým/nepřijatým balíkem vám již nebude zasláno další zboží na dobírku. Z této evidence vás vymažeme až po uhrazení veškerých pohledávek.