Reklamace

Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců.

Reklamační řízení bude zahájeno, jakmile zákazník předloží kompletní reklamované zboží, vyplněný reklamační list a prokáže nákup reklamovaného zboží - nejlépe nákupním dokladem. Zboží musí

být řádně vyčištěno (u obuvi i podešev), zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné. Zaslání špinavého zboží si prodejce vyhrazuje právo odmítnout přijetí zboží do reklamačního řízení.

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dní ode dne dodání reklamovaného zboží prodejci.

Zákazník si může zvolit způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz), avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí a zda k přání zákazníka přihlédne.

Musí obuv vydržet po celou dobu záruční lhůty?

Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Např. při intenzivním užívání se i podešev obvyklé kvality opotřebuje rychleji než při občasném použití - životnost podešve a tím i obuvi je tedy kratší než záruční doba. Také nedostatečná údržba nebo používání obuvi k nevhodnému účelu podstatně zkracuje její životnost. 

* Musím obuv reklamovat ihned po projevení vady?

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Reklamační list ke stažení zde.

 

Výměna a vrácení zboží

 

Aby byl proces návratu zboží co nepohodlnější, připravili jsme pro Vás jednoduchý formulář,který jste obdržela v tištěné verzi v balíčku, společně s obuví. Stačí jen vyplnit, přiložit fakturu a zaslat na korespondenční adresu BENET Promotion s.r.o., Třebízského 1481, Frýdek-Místek 73801.

Při výměně je potřeba provést novou objednávku na zboží, o které máte zájem. Do poznámky však připište slovo VÝMĚNA. Tímto si obuv zarezervujete, aby nebyla vyprodána při procesu výměny. Po přijetí objednávky vám bude částka upravena dle původní ceny obuvi, tzn, že se bude jednat o doplatek, přeplatek, či výměnu kus za kus, tedy bez doplatku. Poté odešlete obuv (zboží, které chce vyměnit) na naši adresu BENET Promotion s.r.o., Třebízského 1481, Frýdek-Místek 73801 a to bez dobírky! Jinak nebude zboží přijato.  

Poštovné při výměně je vždy v režii zákazníka. (Jak při zaslání obuvi zpět k nám, tak při zaslání nové obuvi směrem k zákazníkovi.)

 

 

 

Doprava zdarma

Při nákupu nad 999 Kč.
 

Vše skladem

Více než 2000 modelů.
 

Rychlé doručení

Odesíláme do 48 hodin.
 

Zákaznická podpora

+420 702 094 738 (  8 - 15h)