Reklamace

Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců.

Reklamační řízení bude zahájeno, jakmile zákazník předloží kompletní reklamované zboží, vyplněný reklamační protokol a prokáže nákup reklamovaného zboží - nejlépe nákupním dokladem. Zboží musí

být řádně vyčištěno (u obuvi i podešev), zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné. V případě zaslání špinavého zboží si prodejce vyhrazuje právo odmítnout přijetí zboží do reklamačního řízení.

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dní ode dne dodání reklamovaného zboží prodejci.

Zákazník si může zvolit způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz), avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí a zda k přání zákazníka přihlédne.

Musí obuv vydržet po celou dobu záruční lhůty?

Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Např. při intenzivním užívání se i podešev obvyklé kvality opotřebuje rychleji než při občasném použití - životnost podešve a tím i obuvi je tedy v tomto případě kratší než záruční doba. Také nedostatečná údržba nebo používání obuvi k nevhodnému účelu podstatně zkracuje její životnost. 

* Musím obuv reklamovat ihned po projevení vady?

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace

Reklamační list ke stažení zde.

 

Doprava zdarma

Při nákupu nad 999 Kč.
 

Vše skladem

Více než 2000 modelů.
 

Rychlé doručení

Odesíláme do 48 hodin.
 

Zákaznická podpora

+420 702 094 738 (  8 - 15h)